StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Thats the way ah ah ah I like it ah ah

Frureinhold.se / 25 November, 2009 - 10:37 / Vardagen

Sitter på jobbet och har precis gjort klart ett valp med grundmålning och slipat och spacklat ett nytt valv =) jag är verkligen så sjukt duktig :D Nu blir det till att kolla runt vad som skall göras här näst innan vi åker hem :) Robin är hemma, så det skall bli mysigt att få komma hem tidigt och umgås med honom :) Sen skall jag se om det blir en ridtur idag, om det slutar regna eller iallafall avtar lite skall jag nog försöka komma ut en sväng. Det är viktigt att lill tjejen får stimulans och en kontinutet :)

Kan inte mer än små le lite utav en kommentar jag fick om låten jag la in igår, ''inte min stil'' den är gammal, so what ?? det är väl ändå upp till mig vilken stil som är min och för det andra så har jag ingen specifik stil jag kör på det jag tycker om, allt från rock, till pop till affärs kvinna till målare ah ni fattar nog. Sen om en låt är gammal, jag körde elvis härom dagen, den är väl gammal om nott?`dont you think ? :P jaja alla får vi ha våra åsikter, lika mkt som jag har mina, men snälla, står för dom...


Postat av: Christina

Tror du inte att det beror på att man uppfattat att du gillar rock som någon lägger en sån kommentar? Ja låten är gammal men den är ju faktiskt rätt skön:) Äffärskvinna? Vad är det mer du jobbar som än målare och på dagis och på spa?

Är i trollhättan nu förresten. Kan verkligen inte fatta vad jag gör här! usch och fy vilken tråkig stad.

Hoppas allt är bra med dig för övrigt:)

2009-11-25 @ 11:32:22
Postat av: Totalpink-J

Ja allså hur man klär sig, sen har jag ju arbetat med försäljning i ngr år :) Men just nu är det målare, dagis och spa :) det får räcka :) okej ah nä trollhättan är ingen hit direkt :) men hoppas du har det bra också :)

2009-11-25 @ 12:52:30
URL: http://mizztang.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: