StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Söndag = mys / vilodag :D

Frureinhold.se / 15 November, 2009 - 10:01 / Vardagen

Idag sitter jag med en ny siden pyjamas, vit med söta små prickar på :) Robin sitter mitt emot och med en brun gosig morgonrock som han fick förra året i julklapp :) Vad skall han få iår ?? det vet jag mohaaha. På tal om julklappar, vi har avklarat:

Mamma och pappa : check
Bert (robinspappa): check
Joakim och Anna: check
Tindra och Tuva: check
Robin: till viss del check
Jennifer (robins syster): check



Dom är lyckligt lottade dom små trollen ;) Men jag vet nog vad jag skall ge till både svärmor och Jessica =) ganska skönt att ha det mesta avklarat, då kan man lägga mer pengar på varandra och ha massa mys i december månad :)

Vi skall ju till danmark 4-6 dec och sen skall vi ha kalas för mig den 12 och den 13 tänkte vi åka till jul på liseberg om vädret tillåter :) På nyår är vi på nääs fabriker och slår in det nya året. Sen v2 är det dags för sälen och ny bil :D Ja för om allt är rätt får vi Mps:en första vardagen i januari :) LÄNGTAR efter vår rallylåda :)






Postat av: Anonym

har du tatuering på axeln?

2009-11-15 @ 20:39:07
Postat av: Anonym

vad har du på armen?

2009-11-16 @ 00:13:53
Postat av: Totalpink-J

nej det har jag inte, det måste vara smuts på spegeln :)

2009-11-16 @ 08:25:09
URL: http://mizztang.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: