StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Sol, me like !

Frureinhold.se / 24 November, 2009 - 16:07 / Vardagen

Idag var det äntligen lite sol ute, men som man säger, efter regn kommer solsken :) Idag har jag i allafall jobbat på dagis, var rätt seg efter sprutan och har ngr biverkningar, men ingen feber. Jobbet gick bra, barnen var så snälla som de alltid är :)

Robin kom och hämtade mig vid två och sen dess har jag varit i stallet, varit ute på en skön tur i skogen där robin och macy följde med. Mockat och fixat allt som hör med hästar till, det är så himla mysigt med hästar. Har inte mkt att skriva, får laga mat (lax med ris) och senfår jag göra mer uppdatering :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: