StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

höstmörkret

Frureinhold.se / 19 November, 2009 - 13:30 / Vardagen

Kollade precis ut genom fönstret och ser hur alla träd är gråa, himlen är grå och allt är grått. Det slog mig, undra hur många som går in i en depression under den här tiden. Jag satt en lång stund och tänkte hur jag egentligen mådde, och faktist, så mår jag bra. Men det är precis som en klocka som tickar, innan man blir helt deppig av allt det gråa. Jag hoppas ju dock att man slipper känna sig nere osv men man får nog räkna med att det kommer :) Men när det väl kommer så skall jag tända massor med ljus, mysa ner mig med robin i soffan och äta massor gott :D Tips. Har ni några andra tips ??






Postat av: Johanna

Nä,nä,nä! Det blir inga depressioner här inte :D Man måste se ALLT possitivt! Lär dig att se de gumms så lovar jag att de inte blir något depp här inte!:P Bara de att du funderar över hur många som blir de är illa hjärtat! Tänk istället "Undra hur många kalas pinglor det är där ute som ser det fina och härliga med denna (värdelösa) årstiden! Tro min kusinen.. Jag har varit ute och joggat och promenerat i detta regn varje dag denna veckan och är precis lika GLAD för de :D Trotts att jag får vri ur bh och trosor efter min jobbingrunda så gör ändå de och mina hårda träningspass mig på TOPP humör :D endorfiner tror jag minsann att de kallas ;)

2009-11-19 @ 13:45:00
URL: http://www.metrobloggen.se/Tokfaan


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: