StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

hemma från jobbet

Frureinhold.se / 18 November, 2009 - 12:58 / Vardagen

Idag har det varit fullt upp, började dagen med att knacka loss gamalt fix på 3 stenplattor som ramlat av. Efter det var det dags att foga inne i köket :p jag är så himla stolt över mig själv, för jag är så himla duktig :) Men väl klar med fogen som var kronglig som tusan, det skiljde en halv cm från väggen till kantlisten. Så det var lite att jobba med, men jag fixade det gallant :) Väl klar med fogningen var det dags för frukost vilket gjorde mig dunder trött, men det var bara att sparka igång kroppen igen och börja slipa en karm ifrån färgflagor. Det var ett riktigt pill, men när jag var klar slutar inte jobbet där, nej nej. Då var det dags att spackla igen hålen som blev utav flagorna, men nu är det spacklat och fixat och imorgon skall jag dit och grundmåla och ev måla :)

LÅter inte som det roligaste jobbet för vissa, men jag storm trivs :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: