StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Godmorgon fredag :)

Frureinhold.se / 20 November, 2009 - 07:05 / Vardagen

Nu är det fredag igen och halva sverige kör FREDAGSMYYYS :p Det skall självklart vi göra också, men först blir det jobb. Robin jobbar till 12 så han har det bra, men jag arbetar till 4 :/ lite längre men ändå skönt :)

Det var trevligt med en liten fårgestund igår, om jag skall vara helt ärligt trodde jag inte på en enda fråga så det var kanon skoj :P nästa vecka kör vi igen så var beredda med frågor :P sen får ni självklart ställa frågor om ni kommer på ngt innan nästa vecka :)

Idag kommer det att vara som en liten ''dagen innan julafton'' dag. Ni vet när man sitter och stirrar på alla paketetn, man har klämt och sett ut vilka paket som är ens egna osv. Ja så kommer det nog vara idag, det är nämnligen så att Satina kommer imorgon, så idag måste jag förbereda allt, fixa spån i en box och fixa en stor fin hink som hon skall ha vatten i och göra plats i sadelkammaren för hennes saker :) Ah ni hör ju själva, exalterad :)
 



Nu skall jag äta klart och åka  till jobbet :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: