StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

godmorgon

Frureinhold.se / 05 November, 2009 - 09:46 / Vardagen

Idag är jag uppe tidigt, macy ville ut och kissa så då är det bara att dra på mysbrallorna och myströjjan och släppa ut henne. Under tiden hon är ute fixar jag iordning frukost till henne så det står klart när hon kommer in. Vi skall om en stund ta en lång promenad i skogen, hur mysigt som helst att få springa av sig lite :) Vi har hittils haft ohyggligt tur med macy, hon har snart tappat alla tänder och hon har inte ätit på ngt annat än sina 100 ben. Hon har inte gett sig på möbler eller andra dyrbarheter. Jag minns inte hur Molly var men jag minns att hon en dag när jag kom hem gnagit i trappan.

Idag är det mkt på tv, det är svårt att välja :p antingen mtv music awards 2009 i berlin eller karjala cup :p hmm får nog sitta och sappa, kollade på mtv förra året och det var kanon skoj, massa musik och underhållning. Men jag är ju också världens hockey nörd så det blir knivigt det här :p



mer uppdatering senare ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: