StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

god förmiddag !

Frureinhold.se / 12 November, 2009 - 14:04 / Vardagen

Hur har morgonen varit??

Jag har haft en lugn morgon, vaknade vid nio utav att Macy ville gå upp och busa med katten. Trött som man var fick man ta på sig morgonrocken och gå upp. Gjorde dock iordning chaithe och smörgås, ingen stress utan en lugn och skön morgon. Efter frukost gick jag och macy en långpromenad i skogen och på åkrarna, efter det fick det bli in i huset med henne och jag åkte in till torp för att köpa mjölk. Jag var också tvungen att kolla in på stadium en snabbis och jag hittade en så himla fin mössa som jag bara måste ha :D hur snygg som helst och matchar perfekt till min skiddress :)
EVEREST W SCRATCH HAT F9 WHITEBULA CHECKED HEADBAND LIGHT GREEN

Nu har jag i allafall kommit hem och varit hemma ett tag, Kom precis in efter en till lång tur i skogen med macy, men denna gången gick vi till bokskogen :) hur fint som helst me love bokskogar :)



nu skall jag baka bröd bullar :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: