StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Frukostmys :)

Frureinhold.se / 21 November, 2009 - 13:12 / Vardagen

Idag vaknade jag vid 7 av att macy och katten ville ut, efter det var det mkt nära att jag gick upp och gjorde frukost redan då. Men jag kröp ner i sängen igen, gosade till täcket och stensomnade :) Vaknade ngr timmar senare av att joakim sms så då var det dags att gå upp. Robin låg dock kvar, han hade lite ont i huvvet så jag gav han en alvedon och så gjorde jag gröt frukost. Tomtegröt med chai the :D mums mums mums, vi tog även fram julskinkan som vi gjorde igår :)



Nu sitter jag allafall och inväntar satina :) dom är på väg hit och allt är fixat in i minsta detalj :) Det skall bli jätte skoj det här och jag hoppas som sagt att hon skall trivas :)






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: