StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Carina 50 år :)

Frureinhold.se / 05 November, 2009 - 10:10 / Vardagen

Idag fyller min faster 50 år och jag vill önska henne ett stort grattis :) På lördag är det fest och då skall vi fira dig ut i fingerspetsarna :)

Jag har även köpt en ny klänning som jag funderar på om jag skall använda då, om den hinner komma vill säga. Den är kanon snygg och verkligen min stil :) Snyggt med ett par svart höga skor till, det kommer att bli kanon :)

Klicka för att visa Megabild! Jättesöt lila klänning i satin. Storlek 34-38.

erkänn snygg ??

I like  it, den har en sån höstig skön färg, passar bra till ett 50 års kalas, hoppas att jag hinner få den innan lördag bara :)


Postat av: Camilla

Verkligen jätte snygg kläning, lite nyfiken men vilken sida ha du beställt den ifrån? hoppas allt är bra! kram

2009-11-05 @ 20:56:38
URL: http://millamirakel.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: