StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Älskar amerika, lämnar landet lagom bakom mig lite :p

Frureinhold.se / 26 November, 2009 - 20:43 / Vardagen

Jag älskar när det är lite extremt :p nu är det jul och vad passar inte bäst då med lite amerikanska julstrumpor direkt från huston :)





Postat av: Pernilla

Aaha okej :) Ja nu minns jag... Får du hallsfluss och liknande ofta då? Det e ju inte länge sedan det var sommar menar ja... Tro det eller ej :P



Om du får det kanske du borde ta bort halsmandlarna? Jag tog bort mina 2005 och ångrar det inte en sekund! Har varit mycket friskare sedan de försvann :) läkaren sa att mina var såpass skadade av all halsfluss jag haft attde drog till sig sjukodmmar snarare än stötte bort som de egentligen ska :)

2009-11-26 @ 23:22:58
URL: http://vanillab.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: