StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

nytt jobb, ny utmaning.

Frureinhold.se / 14 Maj, 2009 - 22:19 / Vardagen

Idag var andra dagen på intervjun som försäljare inom el avtal. Det finns två typer utav arbete, ett som går ut på att besöka privatkunder och förnya och byta till vårat avtal. (eon) Och ett går ut på att man besöker företag och avtalar med nya elavtal osv. Jag skall i allafall arbeta med att besöka företag och fjäska in mig hos cheferna :D Jag har fått ett stort förtroende utav chefen och slipper börja på noll. Jag skall på special utbilning i stockholm från måndag till lördag :)skall bli otroligt roligt och väldigt lärorikt. Vi kommer att bo mitt på södermalm och nära till massa företag. Jag längtar tills jag skall börjar och jag hoppas att det är ett jobb som passar mig bra. Men som min chef sa; jag har skinn på näsan :p helt riktigt !!

Ett tillägg till min underbara pojkvän som tyckte det skulle bli skoj med utbildning, dock kommer han att sakna mig massor. Sen hade han köpt räkor, tagit fram vin, köpt brämhults smootie och massa annat gott. Han hade också förberett allt så det var klart när jag kom hem och det var bara att börja äta. Älskar dej mest av allt min lilla skrutt :D Efter att ha ätit tog vi oss en lång dusch, hur mysigt som helst. Nu ligger vi allafall och kollar på highlights från super bike 1000 cc, mysigt kvälls nöje och jag blir allt bättre :)

hörs imorgon och skall försöka blogga under min vistelse i sthlm.

xoxo

Postat av: Christina

Va roligt!:) hur lyckades du hitta detta jobbet?:)

2009-05-15 @ 09:24:14
Postat av: Jennifer-Total Pink

jag sökte på ams.se, ibland måste man ha lite tur :)

2009-05-15 @ 10:10:05
URL: http://mizztang.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: