StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

ny dag !

Frureinhold.se / 12 Maj, 2009 - 10:26 / Vardagen

Solen gör mig sällskap i morgontimmarna :) Jag var ute precis för att flytta bilen, och jag bara njöt av att få solens, nu varma strålar mot mig :D Idag är det egentligen skola men jag hade missat det totalt :p i min almanacka står det att det skall vara imon, men himlans vad fel jag hade där. Men men får ta igen det en annan gång. Idag har jag ett ganska lugnt schema, vid lunch skall jag till jessica och gå en promenad tjöta och mysa med barnen. Hon var på beyonce igår så jag måste ju höra hur det var osv.

Om man skall gå in på helgen såhär i förväg har jag redan planer på gång :) fredag blir det ev. minigolf om det är bra väder och mys i slottskogen. Sen lördag och söndag skall vi till falkenbergs motorbana för att kolla på bla. superstock 600 och lite annat smått och gott inom roadracing.

Jag träffade en toppen tjej igår när jag var på anställningsintervju, Marina heter hon och bor i nässjö. Kul ändå att man sitter på en gruppintervju och man vet direkt vem man connectar med. När intervjuerna var över bestämde vi oss för att ta en fika. Vi gick till ett mysigt halvstort café mitt emot tingsrätten. Vi tog får kaffe och kaka och satte oss ner, efter en stund började båda skratta. Då ser vi att vi var de ända ungdommarna. Det var vi och bara pensionärer :p Men vi mumsade på, en äldre herre spelade piano i fulla muggar och det var en riktigt trevlig stund :) Vi sänkte medelåldern med typ 50 år :P

nu skall jag ta och äta frukost, brämhults juice och hembakt bröd :D

xoxo



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: