StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

helgens bravader

Frureinhold.se / 03 Maj, 2009 - 20:03 / Vardagen


Det har hänt mkt i helgen, bla. liseberg och grillning :) ni får se på bilderna och förstå hur kul vi haft det :D


ha en bra kväll


xoxo


Postat av: Christina

Härligt du verkar ha haft det:) jag kollar tillbaka i din blogg och ser att ni har haft ett renoveringsobjekt, ska själv göra en helrenovering i mitt kök och jag ska göra det helt själv:S jag är lite nyfiken på hur ditt blev?



(menar inte att vara en av dom där "anonyma" men jag har ju ingen blogg)

2009-05-06 @ 13:00:09
Postat av: Jennifer-Total Pink

hej, det är ingen fara att vara anonym, men det känns ju bättre att presentera vem det är som säger saker och ting. Köket är klart, mosaik och panel, med vit porslin ho. det är ett väldigt klassigt kök :)

2009-05-06 @ 20:47:43
URL: http://mizztang.blogg.se/
Postat av: Christina

ok:) låter fint, kan inte riktigt se det framför mig dock! jag gillade ugnen(av det jag såg), bosch va?

Lägg upp lite bilder vettja;)

2009-05-07 @ 09:47:50


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: