StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

helgens bilder

Frureinhold.se / 17 Maj, 2009 - 20:06 / Vardagen



vi var idag på falkenbergs motorbana, hur kul som helst, dock var det väldgt många urkörningar. Men man lär sid mer och mer för varje gång man är där :)

Igår var det melodifestiavl, jag tyckte rätt låt vann. Malena var bra, men europa är inte klar för opera. jag tyckte  även om portugals låt, semester känsla no.1.

nu blir det vin och mys, sthlm imon och det blir nog dåligt med blogg under veckan. Tar med mig datorn men kan inte lova att jag hinner skriva ngt.

xoxo

Postat av: Emelie

Hej Gumman!

Är i skolan nu och min älskade goding kommer ju inte att vara här idag=(

Men vi har en minigolf instående och en brännboll att se fram emot.

Lycka till i veckan och ha roligt!

Massa kramar Emelie

2009-05-18 @ 07:59:46
Postat av: Christina

Vilken söt tröja! vart har du köpt den?

2009-05-18 @ 10:24:47
Postat av: Diana

Hoppas jobbet går jättebra, du ska veta att du är saknad! Märks att du inte är där.. ingen sprider positiv energi som dig. Dessutom är du perfekt att lasta av skitsnack med.. du vet vad jag menar. ;)

2009-05-20 @ 23:28:27
Postat av: Jennifer-Total Pink

tack underbara klassvänner :D vi syns på lördag :D Tröjan fick jag i present när jag fyllde 20 så jag vet inte :) saknar er massor, älsklings skruttar :D

2009-05-24 @ 20:17:55
URL: http://mizztang.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: