StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

bilförare?

Frureinhold.se / 29 Maj, 2009 - 13:44 / Vardagen

Ja ibland börjar man undra, igår när jag och baby åkte hem från uddevalla kom vi till tingstads tunneln. Allt flöt på inga problem men när man kommer fram precis i ingången så går 2 filer ihop till 1. Detta visas långt innan så det är ingenting man kan missa, man får helt enkelt planera sin körning. Jag låg före robin i rätt fil, men så kommer det en bil körandes och försöker tränga sig in i min fil precis i slutet och jag hade släppt in en bil precis innan, så man kör efter kugghjulsprincipen. Men föraren som var en kille blev helt galen över att jag inte släppte in honom så han försökte preja mig av vägen, körde jätte nära och gasa som fan. haha men jag gav mig inte så han stannade bilen och gick ur och vifftade med händerna, jag skrattade åt honom och alla tutade på honom. jag körde vidare och igenom tunneln, men när jag kom ut igen ser jag golfen komma upp jämsides med mig och försökte preja mig av vägen åter igen, jag kollade inte ens på honom utan ignoerar honom totalt. Robin blev dock svin arg och åkte emellan oss och la sig i 10 km/h mitt i vägen. så jag åkte hem och han åkte efter robin upp till olskroken sen gav han sig och åkte hem. Seriöst, vad är det med människor haha, Skrattade mest åt hela grejjen men frågan är hur fan han orkade.

Idag är det fredag och helg skall mysa med min prins hela dagen och imorgon är det thn som gäller, brännboll med klasskompisarn :d skall bli sjojsigt värre :) En liten överasknings kommer att dyka upp under helgen :;)

xoxo



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: