StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

vad hände med sol och fågelkvitter ?

Frureinhold.se / 12 Mars, 2009 - 16:03 / Vardagen

Igår var en underbar dag, tog en lång promenad och solen sken i ansiktet, blommorna tittade fram i den nytinade marken och fåglarna kvittrade. Så idag när jag vaknade hade jag planer på att gå en lång promenad och sen gå förbi solariumet. Men runt lunch när jag pluggat i några timmar tittar jag ut genom fönstret och vad får jag då se ??? snööö storm, att jag inte började gråta. Men man får göra det bästa av situationen och kura ner sig med gott kaffe, nygräddade fattiga riddare med glass och fortsätta plugga. Jag fick dock nog efter en stund och gick runt i hela lägenheten och tände ljus :D så nu luktar det gott och det är mysigt :)

Om jag skall vara en liten sport bloggare så måste jag tillägga hur bra match det var igår. Tråkigt att Luleå hade en hel femma utvisad samtidigt 4 i båset och 1 i omklädningsrummet :D 2 words, you suck ! :P men nog om det, idag är det en ny dag och en ny match. Dommar tabben från igår kommer sitta långt inne och luleå kommer att ge allt. Så frölunda får hålla i och spela lika bra som igår. Kl 18.30 drar det igång på kanal 9, be there everyone !

ställningen just nu:
färjestad klara för semi.
hv71 - timrå 1-3 i matcher
skellefteå - linköping 2-2 i matcher
Frölunda - Luleå 3-1 i matcher.

Ikväll skall jag också mysa och gosa sönder med min prins, stackarn jobbar, dock inomhus :D men tycker ändå synd om honom eftersom han kunde varit här med mig i gossoffan och druckit gott kaffe, espresso bryggt och allt :D haha love you baby !!

Och sofia det suger verkligen att vi inte kan ses så ofta, saknar dej jätte mycket men det kommer alltid saker emellan :( men snart ärt det elmia och då skall jag krama och pussa sönder dej !!! och btw snygg press ;)

ha en bra dag eftermiddag

xoxo 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: