StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

sunshine girl

Frureinhold.se / 18 Mars, 2009 - 10:42 / Vardagen

Lite dålig uppdatering men har haft ett stort examinations arbete senaste veckan och det har sugit musten ur mig. Men nu är jag klart och kan lägga lite tid på att blogga igen. Vad har jag då för planer framöver? det är snart april och den månaden kommer nog vara den bästa på länge. Solen börjar titta fram nu och temperaturen ökar succesivt. Och fram tills april hoppas jag på vår, väldigt passande till elmia mässan, tattoo mässa och licenskurs. Det kommer också att bli mycket motorcykel åkning vilket jag längtar ihjäl sig till. Men förhoppningsvis är det slut på regn och rusk, skall ta min morgon promenad om en stund och jag hoppas att knopparna på träden har börjat arbeta :D

Imon är det examinering och slutet på denna kurs, fredag blir det seminarie. Men det som jag ser fram emot är fredagen, för då skall jag och baby vara hästvakter eftersom jennifer skall ner till skåne på träning med poke.. duktig tjej det där :D high chaparall nästa :D Så om det är bra väder på fredag skall vi ta en tur med cykel och jag längtar :D

Höll nästan på att glömma hur underbar eftermiddag jag hade igår.. baby kom hem vid fyra och hoppa in i duchen och sen åkte vi till triumf glass och mumsa i oss. Efter det åkte vi till slottskogen och kollade på alla djuren, så himla mysigt och solen gick ner så fint i horisonten. Kärlek på hög nivå !!

nu skall jag ta en dusch innan frukost och promenad. Ha en bra dag alla

xoxo



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: