StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

mysigt med lunch tillsammans med syster och barnen

Frureinhold.se / 19 Mars, 2009 - 10:10 / Vardagen

Ännu en dag med underbar sool, man blir så lycklig och dagarna är så mycket mer tacksamma nä man kan vara ute och ta sköna promenader. Idag skall jag om en stund bli upphämtad utav syster yster, vi skall in till stan och äta lunch. Efter lunchen bestämde vi att vi skall upp till slottskogen och låta barnen titta på alla djuren och om jag skall vara ärlig tror jag att jag och jessica tycker det är minst lika skoj som tindra :p

Jag har också examinationsuppgift inlämning idag :/ hoppas  på att det gick bra, men man kan aldrig vara säker. Man skall också kommentera två arbeten på 1 a4 med konstruktiv kritik. Det är nog svårare än hela arbetet. Men som alltid kan man inte göra mer än sitt bästa.

Ikväll är det hockey, idag börjar semifinalerna och frölunda kommer att möta hv71 och jag hoppas att dom kommer att krossa skiten ur dom :D´

men nu måste jag göra mig iordning

xoxo



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: