StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

så var det måndag igen.

Frureinhold.se / 08 Juni, 2009 - 11:36 / Vardagen

måndagar är nog de värsta dagarna på hela veckan haha, dock skall jag väl inte klaga, jag har haft en skön morgon. Vaknade vid 8 och fick skynda mig lite för att hinna ner till sjukgymnastiken, solen lös och det var allmänt skönt ute. Träningen gick bra, väldigt många mjuka övningar, men som gör mig väldigt stark i rätt muskler. Det är rena lyxen att ha en egen tränare som peppar än och hjälper än. Snart skall vi börja med akupunktur också, skall bli kul att se om det gör ngn skillnad. På tal och akupunnkntur, igår låg jag på en spikmatta, fy *** vad ont det gjorde men efter 2-3 minuter börjar smärtan övergå till en skönkänlsa och man blev helt yr och näst intill drogad haha. Kroppen satte igång att arbeta så hårt att man skapade ett eget avslappningsmedel. Jag kommer verkligen att fortsätta med spikmatta för jag tror att det kan hjälpa mig. Sen skall jag och baby köpa en bäddmadrass som innehåller magneter, en slags magnitism som ''suger'' ut det onda i punkter på kroppen. Vi sov på det hemma hos hans föräldrar i lördags och det var nästan samma känsla som med slikmatta (dock lite mildare) Det pulserade och man fick ett skönt lugn i kroppen. Så för er med mycket värk och problem med muskler och leder, testa dessa sakerna.

Efter sjukgymnasten gick jag till ica för att köpa frukost :) fick bli brämhults smootie (mango och ananas) yougurt med mango smak och banan skivad i yougurten och sist men inte minst kiwi :) God och nyttig frukost :) Till lunch blir det mozzarella och tomat sallad :) ahh I love !! Men efter lunchen kommer vi till det roliga :) då skall jag nämnligen till michaela och vi skall leka hela eftermiddagen :) Skall bli så himla kul :) Ikväll blir det lugnt, pasta och kycklling till middag och sen bara mysa ner oss i soffan :) pussa extra mkt på min prins, saknar hon fast att han bara varit borta i hmmmm 3.5 timmar haha..

ha en bra dag alla

xoxo



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: