StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

roadracing och två lönnmördare ;)

Frureinhold.se / 04 Juni, 2009 - 13:22 / Vardagen

Så var det dags för årets första träning på falkenberg igår :) det gick hur bra som helst och med sprillans nya ställ och fräscha ställ kan jag lova att många var svartsjuka ;) jag blev ju helt upphettsad över att se min prins köra sådär fort på banan ;) haha
Robin längst fram ;) bäst är du..

Om vi går till idag, i morse kl 06.45 fick jag ett sms utav michaela; Heeej godmorgon är du vaken, skall vi äta frukost. haha skojig är du gumman, men jag gick allt upp förberede frukost och vid halv 8 åkte jag hämtade henne på svenska mässan, hon åkte med Linus in så för att slippa ta vagnen hem till mig så hämtade jag henne :) Det fick bli pannkakor, hur gott som helst med grädde och sylt.. jummy. Men till det sjuka med oss två, haha vi lider verkligen av något, det är inte normalt att skratta konstant hela tiden haha.. bäst är du gumman :) Får leka mera en annan dag !!



sötaste paret efter mig och baby :D Men bäst för Linus och Robin att ni kör försiktigt med era monster maskiner ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: