StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

nytt i garderoben :)

Frureinhold.se / 07 Juni, 2009 - 20:04 / Vardagen

Tack baby, du är den bästa !!


Allt detta tillägnat Team blue, vilket är vårat team inom road racing :) kommer bli himla snygg och klänningen är planerad till midsommar :) får hoppas att den sitter fint :)

ha en bra kväll

xoxo


Postat av: Christina

Gud vilken söt klänning! vart shoppar du dina kläder egentligen? jag hittar aldrig sånt här när jag planerar att ha sånt på mig;)

2009-06-08 @ 08:59:27
Postat av: Christina

förresten, vårat team? kör du också motorcyckel? Jag skulle aldrig våga;P

2009-06-08 @ 09:33:52
Postat av: Jennifer-Total Pink

teamet är min skrutt och en från halmstad och jag + sponsorerna :) jag kör inte än men skall lära mig :) det är kul med kläder, jag kikar runt på bla bubbelroom så dyker sakerna bara upp :) sen lite nelly osv :)

2009-06-08 @ 10:21:11
URL: http://mizztang.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: