StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

ullared

Frureinhold.se / 28 Juli, 2009 - 18:43 / Vardagen

Ja så var man hemma ifrån ullared, dock inte nu men vid 3 tiden lämnade jessica av mig hemma i gbg igen :) Det har varit en underbar dag med en underbar syster, det gick smidigt med varken kö in eller ut :) Jag fick köpt massa nytt till huset med inslag av båthus :) lyktor med fiskenät och fiskmåsar på :)aahh helt super fint :) Sen köpte jag lie tavlor med gamalt stuk över det, en var bla eiffel tornet på :) Det gillar jag verkligen, gamaldagsa tavlor är riktigt hett :P Sen var det även motiv med gamla annonser på båtresor bla till america på 1900-talet. Jag är riktigt nöjd :) Kommer att bli fint i huset :)

Nu har jag precis stängt igen dörren efter en lång konversation med grannen, hon har väldigt mkt erfarenhet av hundar och speciellt valpar så jag fick massa tips och råd om hur jag skall gå till väga med Macy och hon ville gärna hjälpa mig :) Jag längtar tills våran lilla vovve bor hos oss :) och när jag kan börja all träning :) Åh nu kom Robin med en red bull, han vet verkligen vad jag behöver, är helt slut efter ullared och en red bull hjälper än att komma upp i tempo igen, för att börja rensa lägenheten från saker. Imorgon kommer mäklaren och fotograferar och jag skall även klippa mig imon :) på tal om ingenting, men det skall bli skönt och få klippt till det lite :)

Nä nu får jag börja röra på mig

xoxo


Postat av: Camilla

Kul att ni ha hittat hus, jag och Jesper letar också. men svårt att hitta nått man verkligen gillar. Men är sugen nu, kul att köpa grejer och så till huset ju! =)Hur är det annars? kram

2009-07-28 @ 21:40:38
URL: http://millamirakel.blogg.se/
Postat av: Mizztang

jaa det är inte lätt alls :/ men hoppas ni hittar ngt snart :D jo allt är kanon, mkt på tapeten men annars bra ?? hur mår du ?? kram

2009-07-28 @ 21:57:36
URL: http://mizztang.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: