StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

sjukligt trött

Frureinhold.se / 06 Juli, 2009 - 07:57 / Vardagen

Såhär trött har jag nog inte varit på länge, min kropp är helt lam och jag vill bara ligga i sängen och dra täcket över huvudet... Men men sånna dagar har vi alla. Jag har varit dålig på att uppdater men jag lägger upp lite bilder ifrån helgen så får ni se varför jag har haft fullt upp :P


jag har lite kort på mobilen också men det får komma upp sen, det som inte fångades på bild var när vi tillsammans med michaela och linus åkte ner till volvo fritids by och badade, hur skönt som helst  och inte en manet i sikte :p

jaja nu måste jag äta och springa till vagnen..

xoxo




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: