StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

shopping coach?

Frureinhold.se / 30 Juli, 2009 - 10:34 / Vardagen

det tror jag hade passat mig perfekt :p Det är minst en gång per dag känns det som om ngn frågar vilket schampoo eller vilket klädesplagg som passar personen bäst. Jag njuter verkligen utav det, kanske skall bli den nya rachel zoe ? haha Imorgon kommer Jennifer ner till gbg och vi skall ha en hel dag i stan för att köpa skolkläder för gymnasiet. Det skall vara sofistikerat men ändå klass på det :) Inga problem, det kommer att bli hur kul som helst :) Lägger även upp kort på vad vi hittar för kul :)

Rachel Zoe !!

Idag sov jag ut, utan att ngn väckte mig :D Vid tio slog jag upp skottgluggarna, hur skönt som helst med helt nya lakan som vi bytte igår kväll. Jätte söta satin lakan med änglar på :) Jag älskar satin, det ändå materialet som vi använder, det skall vara skönt att sova och man skall unna sig lite lyx. Dock vill jag ha samma lakan som de har på nääs fabriker, kommer inte ihåg märket, Måste ta reda på det, dem var helt underbara, och btw ni som inte varit på nääs borde åka dit, helt himelskt !

Nääs fabriker.

Mina planer idag är oklara, just nu ligger jag i soffan med robins tshirt och kollar på simningen, tro det eller ej men även den sporten tycker jag är intressant :) Det är nog ngt fel på mig men jag kan leva mig in i nästan allt :) Men jag får se om jag åker till kungälv och hälsar på min syster och hennes familj eller om jag hittar på ngt annat :)

mer uppdatering längre fram på dagen !

xoxo



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: