StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

rätt foder

Frureinhold.se / 26 Juli, 2009 - 17:04 / Vardagen

Jag har länge funderat om jag har rätt foder till min lilla katt, ger henne just nu royal canin för hårbollar, mjuka royal canin bitar i sås och en skvätt fiskolja. Jag är super nöjd, det finns inget mer uppskattat foder för djuren än royal canin, det är smakrikt och mkt vitaminer och mineraler som en katt/hund behöver. Jag har även shoppat mat och atiraljer till Macy, vi har zoo kompaniet ett stenkast bort och det är svårt att inte shoppa ihjäl sig :D Det jag har kvar till den lilla är en säng som jag skall köpa på ikea och matskålar. Men det skall jag be mamma köpa på ullared, där har dom jätte fina som inte kostar extremt mkt. :) Lägger hellere pengar på maten ( vilket inte är det billigaste). Jag investerade även i ett mkt fint halsband och koppel idag, det syns kanske dåligt på bilden, men det är rosa med massa glitter på :D Gud vad söt hon kommer att bli. Det går också att förstora kopplet allt eftersom att hon växer. Det fick också bli hund godis som belöning när hon kissar / bajsar ute och när hon är duktig på hennes valpkurser :) belöning är vikigt när dom är små...  

Igår var det en lång dag som sagt men jag glömde skriva in att vi var och shoppade lite små saker till oss själva (jag och jennifer) Så jag får lägga in det nu. Jag är väldigt mån om min kropp och vad jag har på den (smink, schampoo, lotaion osv) Så åkte förbi bellbox och handlade in saker som tagit slut. Jag köpte värmeskydd och inpackning medans jennifer köpte bara schampoo. Men sen var vi också på kungsmässan och köpte lite kläder till jennifer, det fick bli en blå shorta, grå lång tröja och lila glittrig halsduk. Vi skall också träffas i veckan för att handla lite skolsaker :) Så himla kul !!





xoxo



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: