StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

planer

Frureinhold.se / 18 Juli, 2009 - 12:47 / Vardagen

nu måste allt klaffa, det  blev lite hastigt allting. Men så som det ser ut nu skall lägenheten ut på försäljning den 27 juli och förhoppningsvis blir den såld snarast. Vi skall nämnligen flytta till en gård i uddevalla och för att vi skall kunna göra det krväs det att lägenheten blir såld fort. Men om vi nu leker med tanken att den är såld, jag längtar massor till att inreda ett hus :) blir så mkt mer yta att göra fint. Vi har börjat kolla hur vi skall ha det och det blir så fint :)

Idag är det lördag vilken innebär Harry pottter, jag längtar verkligen tills ikväll, men först skall mamma och pappa komma hit och kolla på våran fina hall och äta ny gräddad kladdkaka som robin grejar med just nu. Sen skall vi hinna gå ut och få i oss en bit mat innan bion :) får se vilken restaurang det blir, kanske danilo, men får helt enkelt  se.

Vi har också börjar kolla på hund, jag älskar bordercollie, men det är alltid bra att bryta av rasen, tex som molly bordercollie/labrador. Vi har hittat en kull med bordercollie/golden, får se hur det blir. Men jag längtar även tills det springer runt en liten valp hemma på gården :)

nu skall jag åka och handla kattmat, min kräsna katt äter bara royal canin ;)

xoxo

Postat av: Nyfiken

Vad hände med planerna att bosätta sig söderut?

2009-07-18 @ 13:04:53
Postat av: Jennifer-Total Pink

det är såhär, när man flyttar från en lägenhet har du tre månader på dig att flytta (samma som för hyresrätter) och till ett hus har du minst 6 månader på dig att flytta. Så vi gör ett mellan hopp i uddevalla där allt löste sig bra med ut och inflytt, sen bär det av till kunsgbacka (onsala,särö)

2009-07-18 @ 13:26:03
URL: http://mizztang.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: