StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

oj då

Frureinhold.se / 14 Juli, 2009 - 17:00 / Vardagen

jag får be om ursäkt för värdelös uppdatering, jag har haft alldelses för mkt att göra och har helt enkelt inte hunnit sätta mig till ro. Jag mår i allafall bra och det är inte fy skam ;) Det jag har sysselsatt mig med veckan som gått är att måla om mormor och morfars hus :) det blir sjukt snyggt och jag fick välja färgen :D biege grått hus, 2 nyanser mörkare knutar och röda fönster :) ahh jag älskar verkligen röda fönster. Det är ganska rogivande att måla, dock har jag så jävla ont i kroppen så det blir ett litet handikapp, men jag tar allt i min takt. Jag har också umgåts mycket med min pojkvänn, min älskade, fantastiska livskamrat som jag avgudar och älskar mest av allt. Men så kommer ví till veckans höjdpunkt!!!



I fredags åkte jag och robin ner till malmö för att följa lilla jennifers första EM i reining. Hon har under året kvalat och samlat poäng för att slutligen tävla nere i bökeberg den 11 juli. Hon gjorde sjukt bra ifrån sig och är rankad 21 i europa, man kan inte vara mer än stolt och imponerad. Hon är helt klart min idol, och du är en underbar person, min lilla syster !! Det var en underbar helg och en skön relax...

nu är det tisdag och imon gäller sjukgymnasten igen, jag har numera avslutat akupunktur, det hjälpte ej, så nu testar jag ''elshocker'' får la se om det kan göra ngn nytta. Jag skall fortsätta att måla på huset och det kommer vara klart i slutet av veckan :) sen i helgen blir det wheels and wings på söndag och harry potter på lördag :) ovanligt att vi har ngt att göra konstant hela tiden :) Men det skall bli mysigt att få se hur det är där nere och jag längtar efter harry potter filmen :D

nu skall jag äta och vänta in Emelie med barn !

xoxo



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: