StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

klippa mig

Frureinhold.se / 29 Juli, 2009 - 10:32 / Vardagen

Jag skall äntligen få klippa mig idag :) det är svårt bara om man skall spara till lite längre eller klippa av det igen. Jag får diskutera det med peter, han har sin salong mitt i gbg med utsikt över avalon och kungsportsplatsen :) Skall bli skoj och testa en ny frisör. Jag älskar när johanna klipper mig som hon har gjort det senaste åren, men det är så svårt att ta sig till lilla edet :( Jag skall också göra mamma och pappa en tjänst, de brukar alltid ge tindra ett spelande kort men iår glömde de av att köpa ett innan de styrde bilen ner till europa. Så pappa ringde alldeles nyss och bad mig åka in till stan och köpa ett kort och skicka så att hon får det innan helgen då hon fyller 5 år :) Hon är en stor tjej nu :)

Nu har precis fotografen åkt och jag blir så avundsjuk på hans utrustning, den är helt kanon och allt blir såååå mkt större :p på fredag måste ni hålla koll på hemnet, då åker den ut och jag kan inte vara mer än stolt :) Nu skall jag slappa tills runt halv 1 och sen åka in till stan :)

xoxo

Postat av: Camilla

spännande då får du lägga ut en bild på hur det blev sen! :)

2009-07-29 @ 10:48:02
URL: http://millamirakel.blogg.se/
Postat av: Mizztang

hehe ahh det skall jag göra :)

2009-07-29 @ 11:26:35
URL: http://mizztang.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: