StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

harry potter

Frureinhold.se / 06 Juli, 2009 - 11:40 / Vardagen



nu är det dags för 'ännu en harry potter film och jag LÄNGTAR verkligen :) den har premiär på onsdag den 15 / 7 men jag och min prins skall inte gå förän på lördagen. Filmen är 2.33 timmar lång så vi ville ha guld stolar så därför får vi snällt vänta tills lördagen. Men det kommer att bli dunder mysigt med god mat innan och sen en skön stol på bion :D Me like a lot !

Postat av: Christina

ja harry potter är ju bra:), hur gick det på provet för den där skolan?? hoopas det gick bra! :)

2009-07-08 @ 17:20:19
Postat av: chiaki

jag längtar massor! :D

Jag har varit en rikig harry potter-nörd sen jag gick i ettan x) även om jag inte är riktigt lika besatt nu xD

2009-07-14 @ 19:22:50
URL: http://xxchiyumuxx.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: