StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

en dag på stan :)

Frureinhold.se / 29 Juli, 2009 - 16:15 / Vardagen

´Nu är jag klar klippt och efter bara ngr timmar istan är man helt slut, om landet människor gnäller på badjävlar tänker jag gnälla på turister, det är helt sjukt vad mkt folk det var i stan.


ser ni hundöronen ? :P haha både jag och peter skratta åt det :p



inte så stor skilland, men det gör gott att klippa av 5 cm :) Jag är kanon nöjd :)



Och så fick det bli en ice latte :p åh vad jag älskar ice latte när det är varmt ute, sån sjukt skön av svalkning och med en god kaffe smal :D yaammii !!

Nu kollar jag på top model 2 och väntar på att robin skall komma hem, han jobbar över till 18.00 så jag få snällt vänta här, hade också behövt åka till båten och starta den så motorn får gå runt ett par varv :)

xoxo




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: