StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

budget för naglarna

Frureinhold.se / 30 Juli, 2009 - 11:53 / Vardagen

Alla vet att vi lever i en lågkonjuktur, men detta tycker inte jag skall påverka hur vi tar hand om våran kropp.. Jag har införskaffat mig en budget produkt för mina naglar, vill testa och se om det kan göra gott
.


jag är precis klar med rengöring av nagelband och lagt på myrroljan, naglarna och händerna känns helt underbara så nu är det bara att fortsätta sköta om dom och se på resultat. Som sagt man behöver inte dyra manikyr behandlingar för att få känna på lyx. Hemma går lika bra :) och ett perfekt sätt i dessa tider att unna sig ngt extra. Finns att köpa på kicks, och det medföljer en beskrivning hur man skall göra om man är osäker.

xoxo



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: