StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

torsdag

Frureinhold.se / 29 Januari, 2009 - 14:55 / Vardagen

så är man på väg hem efter en ganska lugn dag på praktiken. Högtiden på dagen var ärtsoppa till lunch :D såå himla gott ;) Men som sagt är på väg hem nu med tåget och jag lä'ngtar till stan, 1 Robin står oc väntar  på mig och 2 vi skall till hans tatuerare och kolla på mina tatuering och beställa tid :D vill göra tattoo nuuuuu !!!

Ikväll blir det mys för hela slanten, så himla trött på kvällarna och inatt väckte duchess mig kl halv 4 av att hon har kommit in i puberteten, så hon jamar konstant.. Så på tisdag är det vaccination och sterilisering, thank god...

blir inte mkt mer idag, kankse mer sen om jag orkar ;)

xoxo

Postat av: Anonym

Ärtsoppa??

Äru go' älläh??

2009-01-29 @ 17:16:41
Postat av: Joline

de går inte att kommentera dagens inlägg.. men vart på kroppen ska du ha tatueringen?? =)



Joline

2009-01-30 @ 09:33:32
Postat av: Jennifer-Total Pink

Den skall vara på ryggen :)

2009-01-30 @ 11:38:09
URL: http://mizztang.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: