StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Tisdag

Frureinhold.se / 13 Januari, 2009 - 09:39 / Vardagen

Igår var det kursstart för samhälls ämnen, hur kul som helst att äntligen få starta med det man ska utbilda i. Det som är ännu mer skönt är att vi går mån, ons, fre 9-12 :D än så länge i allafall man kan ju alltid hoppas att det håller i sig. Annars igår gjorde jag inte för mycket slutsde klockan tolv och tog tåget ner till göteborg (hur praktiskt som helst) strosade runt lite och åt lunch på jensens, innan robin kom och hämtade upp mig. Vi åkte och handlade rostbiff och potatissallad och myste hela kvällen till resident evel 2 och 3 :)

Idag är jag som sagt ledig, men har mycket att plugga till, det är ju inte direkt att man är ledig som dagarna man inte är i skolan. Nä idag ska jag läsa samhäll a, b och c kurs plan och kunna dom utan till, sen ska jag börja läsa en bok som är på 300 sidor. Mycket att ta sig igenom, men lika bra att börja. Idag kom också one  tree hill, gossip och prison break ut :D och sist men inte minst är det frölunda på tv idag :D kan man ha mer flyt med tv programen ? verkligen inte !!

dags att vakna till liv och åka in till stan

xoxo
total pink



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: