StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

lördag

Frureinhold.se / 17 Januari, 2009 - 09:48 / Vardagen

vaknade tidigt idag så då får man ta sig tid att lägga in kort på den nya datorn, och jag hittade den perfekta bilden som jag tog på tåget igår.
 

Ser det inte bra ut ?? rena lyxen om ni frågar mig, tåg är aldrig kul men om man har en dator som man kan sysselsätta sig med går tiden mycket fortare.

Idag är det som sagt lördag och solen tittar in genom fönstret, Robin stensover och jag sitter och bloggar haha. Hade förväntat mig lite sport på tv, skidor eller nott men nä då, inget alls. Så för tillfället är det nyhetsmorgon som roar mig !! Idag har jag inget planerat schema men ett litet upplägg finns. ska vakna och duscha osv, sen ska robin iväg och träna och jag ska in till stan och möta upp emelie, om hon nu hinner få en rast. Sen efter det ska till uddevalla och vara häst vakter inatt, myspys om no frågar mig. Så kort och gott blir det lugnt hela dagen, njuta av solen och bara ha det skönt.

hoppas ni får en bra dag

xoxo

Postat av: Anonym

Sikken fin data :)

2009-01-19 @ 16:41:01
URL: http://cejon.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: