StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

lite bilder på boendet.

Frureinhold.se / 21 Januari, 2009 - 14:46 / Vardagen

Eftersom jag numera bor större delen av tiden i göteborg får jag väl passa på att lägga upp lite kort :) 


som ni ser är det lite renovering :) köket är som himla fint, nästa projekt är sovrummer :D ska tapetsera om och ny garderob :)  finns mkt man kan hitta på, men en sak i taget det är det viktigaste. Den är otroligt mysig allafall och duchess trivs att vara stadskatt, lilla skruttan ligger raklång i soffan med tassarna i vädret :p så himla söt är hon. 

Är hemma nu igen från skolan, tänkte tagit en promenad, men just nu är det storm ute (nästan) så jag sitter och överväger.. ska kolla om robin hade tänkt att komma hem snart så kankse han vill följa med ut.

Diana var sötast idag, - VAAAH!! fanns det chocklad pudding, fan nu kommer alla vara slut, alla menstjejer kommer äta upp dom innan jag hinner dit. Fan jennifer varför sa du inget. ( då ska ni veta att hon stod bakom mej i kön när jag fråga om det var chockladpudding) Sen kom en efter en ner med en chockladpudding på brickan :D 

nä får väl göra ngt nyttigt antar jag.. 

xoxo
 

Postat av: Diana

Hahaha, men hur jävla uppmärksam tror du jag var?? xD

Jag antog att det var kaffe eftersom att det var kaffemuggar.. så egentligen är det deras fel som inte använder chokladpudding-muggar!

2009-01-21 @ 17:16:42
Postat av: Jennifer-Total Pink

haha, i kylen, du är så söt :P men ah dom kunde lagt dom i ngt mer praktiskt :)

Ser du nu hur duktig jag är på att svara :D

2009-01-21 @ 18:34:12
URL: http://mizztang.blogg.se/
Postat av: Camilla

fräsh lägenhet, kommer bli jätte bra när ni är klara! =)

2009-01-21 @ 19:06:39
URL: http://millamirakel.blogg.se/
Postat av: Joline

är det din eller din killes lägenhet?

2009-01-21 @ 19:07:41
Postat av: Jennifer-Total Pink

det är min killes lägenhet :) Ahh hoppas på det :p jag blir så ivrig och vill ha klart allt på 5 min :p

2009-01-21 @ 19:30:37
URL: http://mizztang.blogg.se/
Postat av: Joline

vad hände med ditt förra boende? du bodde väl inte i gbg? jag har följt din blogg ett tag =)

2009-01-22 @ 09:29:36
Postat av: Jennifer-Total Pink

hände ingenting mer än att jag flyttat ner till göteborg :)

2009-01-22 @ 10:22:46
URL: http://mizztang.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: