StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

godmorgon

Frureinhold.se / 21 Januari, 2009 - 08:27 / Vardagen

Så var man på väg till skolan igen, riktigt segt att gå upp kl 6, men är det skola så är det. Schemat idag ligger såhär, skola nu fram till 12, efter det blir det lunch innan det bär av till göteborg igen. Hem till bagaregården och antagligen lite plugg, fram tills 4-5 då Robin kommer hem, förhoppningsvis har han funderat ut ngt gott att äta. Sen är det en liten väntan tills handbollen börjar, hoppas hoppas att sverige vinner :p På tal om att vinna, frölunda tog sin första seger på 5 matcher, vilket är äntligen. Även boräs vann igår på västerås med 3-4 i förlängning :) mkt bra !!

Sen får man väl inte glömma en historisk händelse som tog sin kraft igår när Barack Obama startade en lång process som USA:S president. Ganska farsinerad utav hans start när han redan innan cermonin skapar ett 120 dagar långt stopp på guantanamo bay, vilket han sa i sin valkampanj att han skulle göra. Men vem trodde att han skulle börja uppfylla sina löften så snart?? Man kan alltid hoppas på att han kan utöra underverk, USA behöver mer eller mindre ett mirakel.

Lite nöje på detta, för er som är the killers fan kommer dom till hultsfred i sommar :) Sen var jag inne på www.macys.com igår, vilken underbar vårcollection, även hm och laredoute har mkt att erbjuda :) synd att man är fattig student, blir inte mkt till shopping nu... men har sökt lite jobb så man kan ju hoppas på att man får napp ;) i värsta fall får man sy om lite gamla kläder, det kan alltid vara kul :D eller så anlitar jag emelie till att sy lite kläder, hon är så himla duktig min lilla designer !

snart framme i thn så nu är det dags att klappa ihop datorn..ha en bra dag

xoxo



Postat av: emelie

HEY jag är ju stort the killers fan!

2009-01-21 @ 12:31:12
Postat av: Jennifer-Total Pink

jag med :D hoppas pluggandet går bra, ps: diana jag lovar att svara ;)

2009-01-21 @ 13:21:32
URL: http://mizztang.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: