StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

A day off

Frureinhold.se / 22 Januari, 2009 - 12:23 / Vardagen

Så var man ledig idag, hur skönt som helst, dock har jag inte sovit så bra inatt, drömt en massa. Sånt som händer antar jag. Idag är det i allafall torsdag och bara en dag kvar innan helg, fullspäckad är bara förnamnet på helgen som kommer. Först är det fredag, med lets dance och ganska lugnt, men så kommer lördag, då snickaren skall komma, vi ska till lödöse och hälsa på, sen på kvällen skall söta Pau kommer ner med Richard. Blir lite bowling och massa tjöt :D Söndag skall vi upp med tuppen, bilen styrs mot stockholm :D längtar efter en liten road trip, vi skall nämnligen på 2 hjul mässan. Få lite inspiration inför kommande road racing säsong.

Söta soffsar och mitt fina Jenniferhalsband

Dagens planer ser ut såhär, vakna och den biten är avklarad, kollat på gossip girl (love) sminkat mig och fått på mig sköna kläder. Skall om en stund gå upp till vintage affären som ligger vid redbergsplatsen, finns sjukt snygga kläder där. Sen när Robin kommer hem blir det middag på halta lottas, ev skall fredrik med. Kvällens schema är med hockey + handboll, hoppas hoppas att sverige vinner över kroatien, men oddsen är inte dirket på vår sida :(

nä dags för en promenad. Ha en bra dag

xoxo



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: