StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

uppbokade konserter än så länge :P

Frureinhold.se / 18 Februari, 2009 - 07:03 / Vardagen

ja som sagt, för er som inte vet fick jag biljetter till madonna igår, ståplats den 8 augusti tillsammans med min prins :D Men innan dess har vi en konsert till att vänta. Vi skall nämnligen till volbeat den 7 mars :D snacka om kul, och rocktjej som jag är längtar jag som en tok. Men till volbeat blir vi 7 st och det är nere i lund. Sjukt kul med ännu en road trip, och jeepen är underbar att åka i så det kommer bli perfekt !!


Om ni undrar varför jag är uppe sjukt tidigt är det för att Robin skall till sthlm idag på Friidrotts tävling i globen. Och hans tåg går 7.42 upp till stockholm, han förnekar fylleslaget men jag hörde allt klirret i väskan ;) Jag skall iallfall ta hem ngr  tjejer hit över natten, skall blir så himla mysig :)

igår var vi som sagt på bio :) Australia fick det bli, och gud vad bra den var. Lång, men bra, man han aldrig tröttna på den och det är fan inte ofta en film är 2 timmar och 45 minuter och man tröttnar inte en sekund under hela filmen. Good good !

nu skall jag pussa på skrutten innan han skall åka..

xoxo




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: