StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

snö :S

Frureinhold.se / 04 Februari, 2009 - 16:20 / Vardagen

Idag är jag ledig, hur skönt som helst att ha tre dagar off, hemstudier är bäst. När du lägger upp själv hur du ska plugga på dagen. Jag gick upp vid 10, la mig i soffan och startade upp datorn, kikade mailen och försökte vakna :p Dagen tickade på och lite sport väntade med super -G, dock gick det inte så bra för svenskarna :/ men är man förvänad ? hmm njeaa ! I allafall fick gjort lite plugg, började på seminarie skiten, skall skriva klart det på fredag.

Men nog om min dag, Robin kom hem nyss och med honom kom hur mycket snö som helst :S:S kikar ut genom fönstret och det bara öser ner. Inte så kul om ni frågar mig, jag vill ha sool och sommar..

Min och robins loveflower (L)



Duchess älskar stadslivet !



Ikväll skall vi till Fredrik och äta god mat och jag skall göra semlor :D me love ! Hoppas att jag hittar glutenfria släta bullar, kan vara klurigt men Ica maxi i mölndal är stort så det går nog bra :) Blir en lugn kväll med film och bara gott !!

hoppas ni får en lika bra kväll

xoxo



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: