StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

skolan

Frureinhold.se / 11 Februari, 2009 - 09:46 / Vardagen

Marxism står på schemat och med 50 sidor att läsa tills idag har man lite kött på benen. Det är kul, men man blir lite snurrig av alla olika förgreningar, men det börjar klarna.


Morgonen har börjat okej, men för er som inte vet har jag världens sämsta mage och går in i så kallade skåv, var och varannan månad. Och just idag ballade hela systemet ur, vilket innebär, världens magvärk, syror som trycks upp ur magen och man tror att spyet kommer vilken sekund som helst. Inte så kul, Men har tagit två novalucid och en halv liter vatten, känns lite bättre allafall.

Snö :S



Satt i allafall på facebook på vägen till skolan och så loggade marilla in, gud vad kul det är att prata med dig bruden. Vi bestämde att vi skulle ta en fika på lördag och jag sände iväg ett sms till michaela och fråga om hon skulle hänga på :P samla ihop revolutionisterna igen ;) tre galningar mohaha.... Men det skall i allafall blir mkt trevligt för det var bra längesen nu !


Igår var det hemma mys allabama :p låg och myste hela kvällen och kom i säng tidigt, hur skönt som helst. Följde också förlundas match på datorn, super att dem vann med 4-1 mot brynäs !! mkt bra !



Idag då, ja efter skolan skall jag och elisabeth ta en fika och kanske ngt mer ;) ;) Om jag blir bättre vill säga, annars tar jag tåget hem och drar täcket över huvudet. Ikväll skall jag göra så lite som möjligt, måste vara försiktig nu med min lilla mage, äta kokt mat och mkt vatten. För er som har samma problem har jag hur många kurer som helst, bara att fråga på !

Lagom storlek på tv ;)



ha en bra dag

xoxo



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: