StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

pannkaka till frukost !

Frureinhold.se / 15 Februari, 2009 - 09:42 / Vardagen

nu står jag vid spisen och har gräddat tre pannkakor, och man vill ju bara hugga in. Finns det något goare än pannkakor till frukost ?? nää verkligen inte, med frusna hallon och glass (grädden var slut). Baby står och skruvar fast fästen till skåpen, ivrigt väntande på att få äta han med :p



Idag efter frukost skall vi hem till mammie och pappie, saknar dom massor och när man har tid över får man passa på. Sen vet jag att mina små troll är där också :D dom kan man ju aldrig sluta sakna! Så dagen blir att spendera i lödöse.

Igår var det melodifestival och jag tycker rätt låtar gick vidare, heat äger, måns är måns så ahh det var rätt beslut. Vad tycker ni??

nu blir det pannkakor, ha en bra morgon och dag

xoxo

Postat av: Diana

Du ska veta att jag förväntar mig något riktigt mumsigt på onsdag! Okej?! MUMSIGT!!

2009-02-15 @ 15:00:28
Postat av: Jennifer-Total Pink

Jag lovar att du skall få massa gott, kanske pannkakor du med???

2009-02-15 @ 16:47:53
URL: http://mizztang.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha, pannkakor är gott.. fast inte till lunch eller middag! Förstår inte hur folk kan äta det till lunch eller middag xD

(Jag är lätt jobbigaste gästen)

2009-02-16 @ 19:41:54
Postat av: Jennifer-Total Pink

pannkakor är mumsigast ever !!

2009-02-17 @ 10:49:06
URL: http://mizztang.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: