StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

monday and school.

Frureinhold.se / 09 Februari, 2009 - 09:58 / Vardagen

Så är det måndag igen och helgen har bara sprungit förbi. Om man skall sammanfatta det hela med ett ord är det trötthet.

Idag är det som sagt måndag och jag håller på att bli sjuk : / Inte ont i halsen, men hur trött som helst och helt lam i kroppen. Får hem och kura ihop mig och tvinga robin att ta hand om mig :D Men nog om mina sjukdommar, igår satt jag och Robin och kikade på lite bilar, han vill ha en HRRSS(tror jag den heter) och en dodge caliber, medan jag vill ha en rosa mini cooper, den bilen skulle passa mig perfekt :D


Ganska så snygga bilar om du frågar mig :p och eftersom vi skall köpa en ny bil snart så lär det nog bli den svarta först men får önska mig den andra (A) Tråkigt att ekonomin är så svajjig just nu i v'ärlden, för USA har sjukt mycket snygga bilar för bra priser. Men när marknaden är som den är blir allt mer komplicerat, Robin köpte sin Jeep förra året och hade planer att köpa Dodgen nu iår men pannkaka med det  : / tråkigt tråkigt.

Idag blir  det inte mer än att vila, vila och vila, skall försöka att städa lite i köket men får se hur mkt jag orkar, min kropp strejkar riktigt mkt just nu :/

ps: Diana knäcker läraren ;) sötnos !!

ha en bra dag

xoxo


Postat av: Robin

Baby det heter HHR SS ;)

2009-02-09 @ 15:21:16
Postat av: Diana

Gud.. orka killar som är noga med bilarnas namn.. din och min borde dejta ;)

2009-02-09 @ 19:34:07
Postat av: Jennifer-Total Pink

haha ahh skall vi para ihop dom ??? så kan vi dejta mohaha

2009-02-09 @ 20:10:17
URL: http://mizztang.blogg.se/
Postat av: Sandra

"vi skall köpa en ny bil " wow.. snacka om seriöst förhållande :D Gulligt! :D

2009-02-10 @ 01:59:49


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: