StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Lunch med pappie !

Frureinhold.se / 10 Februari, 2009 - 10:35 / Vardagen

Så skönt med sovmorgon, och ännu skönare när man kan spendera förmiddagen tillsammans med pappie. Bästaste pappie ever !!

Men om man skall ta det som hände igår och tills idag. Igår var det skola, jag mådde inte bra alls, hur trött som helst. När jag kom hem gick jag och la mig i sängen och sov till 5 :) Vi var nämnligen tvungna att åka till ikea och bauhaus.. väl klara där åkte vi hem igen och ställde in glas och prylar i skåpen : himla bra blev det :) bäst är du baby !! men under 4 års tid som jag har känt dig är det svårt att inte vara perfekt ;D

Idag är det som sagt en ledig dag, skall om en stund åka med vagnen in till stan och möta upp pappie för en lunch :) mumsigt värre !!! Efter lunchen skall jag strosa en stund i stan innan det bär av hem igen. Planerna för kvällen är inte större än att det blir hockey och mys med sötnosen :D Me love you !!



Jag trodde även att one tree hill skulle komma ut idag, men nää det hade jag totalt missat att det inte gjorde :p shame on me !! haha

ha en bra dag

xoxo



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: