StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

helgen över och vardagen är här (igen)

Frureinhold.se / 23 Februari, 2009 - 08:23 / Vardagen

Så sitter man på tåget till skolan, samma visa varje måndag :/ men det är väl nyttigt antar jag, man lär sig alltid något nytt.
Om vi börjar med fredag så blev det mycket lugnt, låg hemma och kollade på lets dance, underhållande och lättsamt. Vi åt goda räkor, aoli och majonäs :D muums, det 'är ngt gbg är bra på. Lördagen blev en tidig morgon, duchess tyckte det var sjukt tråkigt att vara vaken själv. Så vi fick gå upp och göra frukost och vakna i soffan, alla tillsammans :p och tro det eller ej, när vi väl kommit upp och vaknat somnade duchess ihopkrupen i soffan.. Liten jävulskatt !! men lördagen blev först en resa till lödöse, med elfix och mys med mammie och pappie. Var där tills 3 ngt innan det bar upp till uddevalla. För er som bor i närheten, vet att i lördags var det världens snöoväder : / Men vi hade sen innan bestämt oss för att åka pulka efter rhainon, shit vad fort det gick. Robin körde i 36 km/h och visst det är inte fort men jag trodde jag skulle dö :P himla kul var det allafall, kallt, men kul. Vi spenderade natten i uddevalla för det kändes för reskabelt att åka hem och det gjorde vi nog rätt i. Söndagen vaknade vi då upp i uddevalla, sov ut för en gång skull eftersom duchess inte var med. Åkte hem vid tio och tog vägen om bauhaus och ikea för att investera i några smågrejjer. På kvällen /eftermiddagen lagade vi god mat, åt god söndags dessert och tog en skön promenad i området. Man blir verkligen inte trött på utsikten :D Får vi göra ikväll igen baby, mysigt v'ärre. Dock var det väldigt halt och snöigt. Sp jag fick stanna och hälla ut snö ur skon, men eftersom mina andra sko var lika hal började jag glida på ett ben ner för en liten backe, och tappade självklart balansen och ramlade i snön :p haha måste sett sjukt kul... det var rätt kul faktist :P Men kvällen blev som sagt lugn, mys till 110 % love it !

Idag blir det till att ta det lugnt, ha en bra dag alla

xoxo



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: