StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

2 sömnlösa nätter :S

Frureinhold.se / 27 Februari, 2009 - 08:11 / Vardagen

uch vad trött jag är idag, igår sov jag dåligt och inatt vaknade jag kl 01.22 och efter det har jag legat mestadels vaken :(  men som tur är har fredagen kommit och ikväll ska jag mysa med Robin till 110 %. Men till nuet sitter jag på tåget med mina pannkakor och ögon hängandes i knävecken. Men om man skall återgå till igår, var dock hemma hela dagen fram tills tre, då jag tog vagnen till tatueraren, gick snabbt och enkelt och på tisdag gäller det. På kvällen blev det mestdaldels mys, vilket är bäst av allt.

dagens outfit igår och idag kommer på samma sida :)



I helgen blir det att hjälpa min bror att flytta, blir nog dock att jag och anna säger hur det skall vara och de  andra bär :D

ha en bra dag

xoxo





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: