StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

stena danica

Frureinhold.se / 04 December, 2009 - 06:02 / Resor

Nu är vi snart påväg, när kl ringde måste jag vara ärlig att jag gärna hade legat kvar en stund till och att stena danica kanske hade kunnat ta vägen om oss :p Vi bor ju trots allt vid kusten :D Men det vet ju ni lika väl som jag att det aldrig skulle hända så det var bara att gå upp. Men väl uppe piggnar man faktiskt till och man ser väl framemot våran lilla mini semester i skagen. Skall bli kul att julshoppa ombord och att njuta utav ledigheten med den person som jag tycker om allra mest. Sen skall vi fira våran 1 års dag på söndag vilket också skall bli hur underbart som helst, ett år tillsammans med världens mest underbara människa. Ah ni hör ju själva att helgen kommer till att bli helt fantastisk. Det enda som kan stoppa oss är om båten sjunker och det får vi verkligen hoppas att den inte gör :P








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: