StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

snöööööö och mera snöööööööööö

Frureinhold.se / 17 December, 2009 - 12:41 /

Nu är det full storm ute, massor med snö som kommer ifrån himlen och blåst. Mysigt om man är inne, men att gå ut till stallet och fixa med allt där nere är ingen hit. 7 minus grader + blåst är ju sm 77 minus grader :p Det ser dock ut som om det börjar sluta snöa stora flingor och övergå till lite mindre :) Någon mer än jag som minns när det var sådär sjukt mkt snö?? 95-96 ?? Gud vad jag älskade det, dock var jag så liten att jag fastande i snön och mina grannar vi gräva fram mig. Men nu är jag stor och jag skulle gärna få så mkt snö igen :)

Här kommer lite kort på macy, hon försöker fånga alla flingor som faller ifrån himlen :)








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: