StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

snart julafton :D

Frureinhold.se / 22 December, 2009 - 10:23 / Vardagen

Jag ligger i soffan och är dundertrött :p myskläder på och tv:n på, snacka om slappt :) Låg i morse och funderade ut julklappstips för idag :p blir en liten överaskning senare idag :) Övriga planer för idag blir till att gå en långis med Macy, måste röra på mig nu extra mkt innan jul ;) nä så tänker jag inte, men det är alltid skönt att få rört på sig :) Nyttigt för kroppen också. Sen skall jag även fixa satina bus, ta en tur i skogen och bara mysa :)

Vad har alla läsare för planer inför julen ?? Några spännande klappar som ni bara skriker för att få öppna ?? :D






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: