StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

should I stay och should I go ?!

Frureinhold.se / 21 December, 2009 - 09:10 / Vardagen

Tiger Woods

Enligt en källa ur tmz.com har elin inte bestämt sig än hur hennes beslut skall bli. Vad tycker ni att hon skall göra ?? Är det okej med felsteg och har han verkligen gjort ngt ?? Jag har ingen åsikt eftersom jag inte har all fakta, bara en massa ''rumors''. Dock är jag fullt medveten om att jag HATAR otrohet och lögner.




Postat av: SannaaCarola

Tror det finns att köpa i varje pyssel affärer hehe. jag tog lite från skolan. Så dom brukar köpa i hobby affärer och pyssel affärer hehe :) Ingen fara;)

2009-12-21 @ 10:21:29
URL: http://sannaacarola.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: